Dalgo fiede y non namái qu’en Dinamarca


“Esto nun ye una cris… ye una estafa”. Esa ye una de les frases más cantaes nes manifestaciones, concentraciones y actos en xeneral dende hai unos cuantos menes. Ya ye una xaculatoria qu’amosa la verdá. Quieren facemos creyer que la corrupción ye un sumatoriu de casos ya eso nun ye verdá. La corrupción ye la sencia’l modelu y, no concreto, nel reinu d’España la corrupción nun ye un delitu aislláu sinón que ye’l modelu llantáu dende la santa transición, esa heredá de Franco qu’alministraron ente los partíos políticos, fundamentalmente la esquierda (PSOE-PCE),  y la nefanda dinastía.
Cuando toles nueches ves un mur cuerriendo pel pasiellu nun hai pensar que siempres ye’l mesmu, non. Tas escontra una plaga. Mete un gatu cuantisque seya posible. Cuando tolos díes descubres una corrupción nun pienses que ye la mesma, non. Tas escontra un modelu socioeconómicu. Y tendrás que buscar un gatu. Y procura que’l múxaru salga del somantu de les fuercies populares porque, a poco que nun atiendas bien, apaecerá’l faxismu, bien seya a lo clásico, bien lo seya col modelu UPD.

El xuegu que vivimos llamáralo hai unos años Naomi Klein “la doctrina’l shock”. Básicamente furrula conforme a cuatro pasos que tamos viendo n’Europa dende hai dos o tres años. Primero, dende les axencies de cualificación, una triba entes tocada, a lo que paez, de poderes divinos, funden los países colos sos informes, propiciando ataques especulativos na bolsa. Dempués propónense “rescates” pa qu’estos países caltengan la so posición nel mercáu internacional, pero faese con precisos cálculos pa que los préstamos seyan imposibles de pagar. D’esta manera los países entren nun círculu d’endeudamientu tarrecible.
Entóncenes, tercer pasu, plantéguense recortes sociales y polítiques de privatización, embaxo la menancia de que, de nun ser asina, los inversores retiraranse darréu pola llerza a nun recuperar la so inversión. Y yá ta’l “shock” entamáu porque’l cuartu pasu ye esparder un descomanáu miéu pente la ciudadanía col fin de que la xente aceute cualisquier política con tal de salir d’esa situación.
Ya entós apaecen los salvadores. Normalmente preséntense como “técnicos”, economistes prestixosos que nun tienen res que ver col “modelu caducu” de la política convencional. La xente míralos bien. Son llistos, preparaos y nun tienen ambición política. Pero, ¿quién ye esta tropa?. Vamos falar de tres personaxes: Papademos, Monti y Draghi.
Luca Papademos, presidente anguaño de Grecia y que nun pasara enxamás peles urnes fora gobernador del bancu central griegu ente 1994 y 2002, cuando se falsearon les cuentes del déficit públicu embaxo’l gobiernu drechista. Ya ye llamativo que cuntara col sofitu de la empresa cualificadora Goldman Sachs. Pela so banda, Mario Monti, primer ministru italianu que tampoco nun pasara peles urnes, yera asesor de Goldman Sachs na dómina que s’atapara’l déficit de la república helénica. Y, pa finar, Mario Draghi, güei presidente’l Bancu Central Européu y brazu armáu de la política monetaria d’Angela Merkel, yera vicepresidente n’Europa de Goldman Sachs nesos mesmos tiempos nos que se maquillaran les cuentes griegues.
Pero ye que la historia’l ministru d’economía l’estáu que ta a un pasu’l rescate, el reinu d’España, Guindos, tien un bon curriculum d’asesor y directivu d’otres entidaes del mesmu tenor. La so presencia nel Lemman Brothers, el cartuchu detonante de tola crisis de les “subprime” y les “hipoteques basoria”, nun ye pa escaecer. Ya un ministru d’economía anterior, Rato, marchó pal FMI pa, dende ellí, recalar en Cajamadrid pa poner en marcha la operación de Bankia, que va costar miles de miyones d’euros a los contribuentes. 
Nun soi mui aficionáu a les teoríes conspiratives –o conspiranoiques- pero dalgo fiede y non namái qu’en Dinamarca, que diría Shakespeare.  

Comentarios

  1. Declaraciones de José luis Sanchis (asesor de imagen para politicos) al periódico digital La Información


    ¿Es Goldman Sachs el poder en la sombra del mundo?

    “No lo dude. Tiene el dinero, el control y está con Bilderberg. Goldman es el líder espiritual operativo del capitalismo; el intelectual es Bilderberg.

    ¿Qué hace el Club Bilderberg?

    Bilderberg es un think tank impresionante que estudia hacia dónde va el mundo.

    ¿Qué papel va a tener Goldman Sachs en ese mundo que usted dibuja de aquí a 20 años?

    Acuérdese que hubo una época en que se dijo que los estados iban a ser sustituidos por las multinacionales. Goldman Sachs es la cabeza de esa fuerza emergente que va triunfar. Los mercados siguen al líder, y el líder es Goldman Sachs. Los escándalos como el último de Barclays son una chuminada comparado con Goldman Sachs.

    ¿Cómo influye Goldman en los demás?

    A través del conocimiento, del poder del dinero. Lo que Goldman Sachs hace va a misa.

    Entonces, ¿nosotros como país no tenemos poder?

    Si no tienes soberanía económica, no tienes libertad para decidir. Te imponen las cosas. La realidad te lleva a que estás sujeto a la fuerza de los mercados. ¿Por qué España paga el 7% de interés por sus bonos y no el 4%

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  2. Sobre'l comentario anterior ...

    asina que tien valir l'antiguu plan de los Templarios y RosaCruces pa dominar el mundiu con un Conceyu de Sabios-Sacerdotes col descendiente de Xesús de Nazareth ya María Madalena de cabezaleru.

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    1. Aunque "todo conspira" como dijera el cardenal de Retz. Sr.Castañón esto no va de una película de Templarios ni Masones, Illuminatis, ni es una obra de Dan Brown, mucho menos El Péndulo de Foucault. Este señor, que cito, no es precisamente ningún tarado del Zeitgeist ni un estalinista conspiranoico. Es simplemente un individuo experto en relaciones públicas y marketing político a nivel internacional. En su entrevista lo único que hace es afirmar que dentro de la gobernanza del capitalismo global; el grupo (hay otros) con mejor posición hegemónico-estratégica es Goldmann-Sachs. "Asín" de simple y sin teorías de la conspiración detrás.
      La idea de un sanedrín de "sabios" ¡que pretencioso! gobernando el mundo esta mucho más presente en las aspiraciones de fascistas y leninistas que en las de los liberales.

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    2. Aquí va el currícula del tipo este:

      José Luis Sanchís

      Licenciado en Derecho y Ciencias Empresariales por la Universidad Comercial de Deusto. En 2002 destacadas personalidades de la política, la empresa y el periodismo le tributaron un homenaje en Madrid por sus 25 años como Asesor Empresarial en Imagen y Comunicación, así como Consultor Político y Director de Campañas Electorales.

      Ha asesorado en Imagen y Comunicación a más de 250 empresas, nacionales y multinacionales, tanto en Europa como en 9 países latinoamericanos. José Luis Sanchis es una referencia obligada en Comunicación Corporativa, Public Affairs, Estrategia de Crisis, Comunicación Interna y Comunicación Medioambiental. Basta con enumerar algunos de sus clientes pasados o actuales. BANCOS: JP Morgan, Central Hispano, Banesto, Banca Catalana, BBVA, Credit Suisse... EMPRESAS DE TELECOMUNICACIONES: France Telecom, Telefónica, Airtel, British Telecom, Telecom Italia, Cableuropa, Supercanal, Cable and Wireles... EMPRESAS DE BEBIDAS Y ALIMENTACIÓN: Coca Cola, Mahou, Osborne, Bodegas y Bebidas, Danone, Kellogg's... EMPRESAS QUÍMICAS Y FARMACÉUTICAS: Ercros, Cepsa, Dow Chemical, Baxter, Roche, Johnson & Johnson, Merck Sharp & Dohme... OTRAS: Ferrovial, Cementos Lemona, Siemens, Babcok &WilcoX Española, Mapfre, PricewaterhouseCoopers, Eurodisney, Nintendo, Sedisi, Origin, Iberia, Corfo, Bell South, Indra... HASTA EQUIPOS DE FÚTBOL, como Real Madrid o Club Deportivo Castellón.

      Sus participaciones en campañas electorales llegan a 100 en España, Portugal, Estados Unidos, Francia, Perú, Ecuador, Colombia, Chile, Guatemala, México y República Dominicana. Basta con ofrecer una cantidad pequeña de nombres de sobra conocidos para darse cuenta de la importancia histórica y profesional de José Luis en este campo: Adolfo Suárez, Manuel Fraga, Sà Carneiro, Aníbal Cavaco Silva, Valwery Giscard d'Estaign, Jordi Pujol, Hugo Banzer, Raymond Barre, Andrés Zaldívar, Alberto Fujimori, Horacio Serpa, Vicente Fox...

      José Luis Sanchis es considerado uno de los expertos más cualificados en técnicas electorales, análisis de situación y prospectiva así como en comunicación corporativa, lobby y crisis empresariales o políticas. Medios y líderes de opinión acuden habitualmente a él cuando se produce cualquier suceso o proceso extraordinario, tanto político como social.

      Ha escrito innumerables artículos en diarios y revistas. Le han hecho entrevistas en todo tipo de medios de comunicación. Ha asistido a muchos programas de radio y televisión. Ha dado cientos de conferencias e impartido numerosos seminarios. Es autor de "Cómo se gana el poder" (Espasa Calpe. Madrid 1996); "Manual del candidato" (Alimar. Madrid 1999); "Maquiavelo y Borgia. Teoría y práctica para directivos" (Gestión 2000. Barcelona 2003)

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